young, wild and free

dagen igår var jätte bra, lina och tina kom hit vid kvart i tre, sen kom farmor och dom vid fyra så lina o tina drog ut, vid gem igen mötte jag upp dom o drog t sahara, gick o mötte upp victor o och emelie, och sen victor m och adde. Vi drog till netto och sen till dagiset och då kom julian oxå, vi gjorde inte så mycket förutom att sen dra upp till ortvägen och skjuta raketer och leka.. Sen så drog adde, och sen lina. Emelie gick hem så jag följde med victor, victor och julian hem till julian, för victor o julian skulle bajsa, haha. Och där fick jag rosa mjök! Sen så smsade emelie att hon var ensam hemma så vi drog dit, sen så kom danne och eddie oxå. Vi rökte vp och typ låg o kolla på tv och sov, vi lyssna på musik och ja :) Vid tio kom lina tillbaka, eddie drog halv elva, victor o och victor m med. Så jag, emelie o lina satt bara mest och prata. Sen så tagga vi resten hem vid halv tolv, jag o lina gick hem o käka pizza och kolla på gossipgirl sen så somna vi :)
just nu så sitter jag vid datan, o vi har precis käkat frukost, evelina kommer snart hit och sen så taggar jag hem till råby runt halv tre, hem till min fina!
rosamjölk!
victor,jag, julian, riktigt söta där asso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback