nu stan!

hejhej, har precis fixat mig och nu väntar jag och emelie på bussen, vi ska ner till stan för att sälja saker till våran klass, kuuuul i de här vädret! Senare ska jag träffa andré och åka hem till honom och kolla film och käka, mys ;*
dagen igår var jätte bra, efter skolan drog alla hem, jag drog med eddie och max, vi gick till affären och sen så chilla vi mest på en bänk, max drog och sen efter en stund kom sara och emelie, vi alla gick in till mig, jag o eddie satt vid datan och typ kolla bilder och så, sara o emelie satt vid andra datan och lyssna på musik, efter någon timme gick vi ut igen, och träffade adde,victor,victor,oscar och julian. Vi drog till affären igen och sen gick vi hem till victor, där kolla vi på massa filmer typ, men bara på en hel, the grudge, vid halv tolv gick vi upp toll hjortens och var där ett tag. Jag och emelie kom hem runt ett, emelie somna typ direkt och jag satt vid datan höh, somnade vid tre! Nu måste vi ut till bussen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback