med bästa sara

uppdatering från igår : efter skolan drog jag, eddie och emelie hem till emelie, vi gjorde inte så mycket där förutom att lyssa på musik och vara ute med hunden, runt fem ungefär drog eddie och jag och emelie träffade sara, rahmo, ikram, samira och delila en snabbis och sen drog in till henne igen, fixade oss och sen kom victor madrid och adde, vi drog ner mot mig och jag käka, jag o victor drog t sahara och dom andra mötte victor o och sen drog vi t netto och tyo var där ett tag, senare drog vi oss mot hjortens och mötte eddie, danne, julian, victor c och oskar. Var inne där ett tag och träffade min fina hanna som oxå var där ♥ vi drog där ifrån runt halv elva kanske, vi drog hem till emelie och hämta hennes vp, satt typ utanför henne ett tag, men dom skulle någon långstans bort så jag drog hem och träffade sara vid halv tolv, och sen kom eddie och danne igen, vi gungade och satt i ett cykelrum, haha. Vid ett drog dom hem och jag o sara gick in och kolla på bigbrother och spelade hängagubbe, sen somna vi.
______________________________________________________________________________________________
Jag vakna runt elva imorse och kollade på tv, väckte sara vi tolv, vi käka frukost och sen drog vi hem till mig, jag duschade och nu har vi precis fixat oss. Snart kommer min älskade syster och tina hit, saknat dom skit mycket. Vid fyra kommer släkten hit så ska käka tårta med dom och sen drar och jag ut och träffar, dom flesta från igår, emelie är ensam hemma så i drar dig, chiiill ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, är det inte bättre om du byter ut din header osv? Eftersom du nu är singel, vilket är synd. Men hur ska du kunna hitta någon annan om du hållar fast så hårt vid ditt ex? #Justsaying

2012-03-19 @ 21:22:18
Postat av: Anonym

Gumman, är det inte bättre om du byter ut din header osv? Eftersom du nu är singel, vilket är synd. Men hur ska du kunna hitta någon annan om du hållar fast så hårt vid ditt ex? #Justsaying

2012-03-19 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback