luffar med dom bästa

kom precis in ifrån källaren, haha satt där inne med sara och emelie ett tag.
Efter skolan drog jag hem med emelie hem till henne, vi lagade mat och käkade sen kom eddie, har var med oss i typ två timmar sen så drog han, efter ett tag kom sara och vi hade sjukt kul, eller ja, jag och sara hade, victor kom och vi hade ännu roligare! asso går inte att förklara haha så nu hatar emelie mig ;* men ja, efter någon timme drog vi ner mot mig och mötte upp ammer, var med han ett tag och han följde med upp till mig och käkade och snacka om lite allt möjligt. Han tog bussen vid tjugo i åtta och vid kvart över gick jag ut och träffade emelie o sara igen, och ja då gick vi in till källaren och chilla , luffare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback