ingen rubrik

okej, dagen vart inte som den skulle, men den var ändå jättebra! Efter vi vart på stan så åkte jag,emelie och wilma hem till emelie, vi satt o dunka musik och sminka varandra typ, efter ett tag kom adde och victor vi var kvar ett tag tills vi drog hem till victor och kolla på human centipede, sjuuukfilm. Sen så satt jag o adde och körde cod, sen drog han och då fortsattte jag köra med emelie och alla bah omg vilken dröm att se två tjejer säga jag vill spela! Victor m kom och bah haha viiiilken dröm att dom kör cod, och jag bah '' äre här cod?'' hahaha alla dog men hur skulle jag veta? haha aja vi käkade och spela och dunka musik, drog upp till ica med julian oxå och sen tillbaka hem tilll honom där vi fortsatte med de vi gjorde, sen så kolla vi på mästerkatten i stövlar eller vad den heter, runt halv elva drog jag,julian och victor ut och träffa sara,kajsa och paula vi drog till dagiset och gunga sen tilll saras källar och käka pockorn, och vid halv tolv drog jag in, nu sitter jag här och drogar drake! Bara femton dagar kvar nuuuu!!! :D
kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback