underbar dag

hejhej, nu har jag och ammer precis kommit hem till pappa, dagen har varit underbar!
började med att vi vakna runt tio, käkade frukost och sen drog ut med hästarna och syskonen i den underbara vädret med tio grader varmt! Sedan red vi även lite på ridbanan, stegrade lite med hazzel, sjukt kul! Det var jätte mysigt och det gick jätte bra. Sen kom vi hem och vi bakade eller jag bakade pannkakstårta med blå grädde, haha men det var skit gott iaf ;) och sen så har vi bara legat i sängen och spelat nintento, tog en dusch och sen åkte vi in till stan, och nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra :)
igår ;
sara kom vi, vi drog till affären och köpte kakor, och sen så träffade vi ingrid ett tag. Sen gick hem till sara och spelade wii ända tills tjugo i tio då jag och ammer tog bussen till bt och sedan hem. Vi käkade tacos och resten spelade fia med knuff, jätte mysigt. Sen la vi oss och kollade på i am legend, och sen 17 again och sen somna vi :)
tog massa mer bilder, men dom har jennifer på mobilen /:

Kommentarer
Postat av: Denice

Sv: Tack dsm!!! :)

2012-02-12 @ 17:59:21
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/
Postat av: fanny

SV: tack! :)

2012-02-12 @ 19:43:34
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback