svar på frågestund!

mupparnas! om frågestund!:
1. Är du helsvensk?
2. Vad gör du på fritiden?
3. Är du oskuld?
4. Hur gammal är du?

cola / fanta?
godis / chips ?
katt / hund ?
Pizza / tacos?
skräckfilm / komedi?
svar:
1. ja jag är helsvensk (:
2. jag rider, är med kompisar men mest med pojkvännen :)
3. Nej
4. 14
cola ;)
chips!
katt
tacos!
skräckfilm helt klart! haha
isabella om frågestund!:
1. Var rider du ?
2. är du medryttare eller har du egen häst?
3. Vad heter dom/ den ?
4. Gillar du hoppning?
5. Vilken ras gillar du mest?
6. Har du andra djur ?:)
svar:
1. jag rider hemma :)
2. Ja, har en egen men i min familj har vi tre stycken :)
3. min heter Nothing But Crimson ( som kallas för lillcrim), min syskons heter Oaks little reader(kallas för okie) & Hazzel
4. Jag tycker det är jätte kul att hoppa, hade en annan häst förut som jag brukade hoppa med, fast inte tävla :)
5. Quarter! :)
6. Ja, har två kattar och en fisk haha.
sofia om frågestund!:
hej fin blogg, här kommer några fråger :)

1. Vad heter du? hela ditt namn
2. Hur gammal är du & när fyller du ?
3. Var rider du?
4. Vad rider du ?
5. Har du egen häst/hästar? isf hur många och vad heter dom?
6. Hur många syskon har du ?
7. Vilken är din favorit färg?
8. Vilken är din bästa film ?
9. Favorit artist?
10. Vad heter din kille och hur länge har ni varit tillsammans?
11. Vad tycker du om min blogg ? :)
svar:
1.Amanda Elisabeth Gustafsson
2 Jag är fjorton och fyller 21 oktober
3. Hemma :)
5. ja, 3, okie, lillcrim & hazzel
6. en hel, en halv och fyra låtsas :)
7. Rosa och grå
8. hmm, jag vet faktist inte, men älskar high school musical haha!
9. jag lyssnar på massa olika, men mest justin bieber!
10. Han heter ammer och vi har varit tillsammans i nio månader :)
11. Den är jättefin! (:
Emelie om frågestund!:
hej.

1.gillar du hamburgare?
2.gillar du pizza?
3.gillar du tacos?

hahaha
svar:
1. ja
2. ja
3.ja?!?!

hahah din störda jävel, loveu

Evelina ([email protected]) om frågestund!:
Hur känns det att knulla en häst?
Har ju hört att du rider mycket, och du gillar det så jävlans mycket så kanske något man borde testa men är rädd att den kommer förstöra min fitta för enligt "rykten" har hästar riktigt stora kukar! Fattar seriöst inte hur du orkar gumman, blir inte ammer avundsjuk? eller kör ni trekant, om det nu ens är möjligt O.o
svar:
evelina, jag måste faktis erkänna att det är sjukt skönt! du borde verkligen prova, och nej din fitta förstörs inte! Den blir bara bättre, den är en jävla bra massage dedär! ammer blev avensjuk i början, men nu gåre bra, och nu kör vi oftas på trekant! :)

daniella hildingson om frågestund!:
Vilka står dig närmast?
Vilka vänner vill du umgås mer med?

Jag älskar dig snuttis <3
svar:
1. Du, Emelie, Sara, Ammer & min syster Lina
2. Ammer, Sara och Lina umgås jag mest med.

looooooveu darling! <3

ebba  ([email protected]) om frågestund!:
1. hur gamal är du ?
2. vilken är din favoritfärg?
3. ditt favorit djur?
4. vem är din bästis?

fin blogg :)
svar:
1. Fjorton
2. Rosa & grå
3. Häst & katt
4. min ''bästis'' är sara & emelie :)
tack!

wassgren om frågestund!:
Vart är du födddd ? :D <3

svar:
nyköping :DDDD <3
EMILIA SVEDLIND ([email protected]) om frågestund!:
- har du egen häst just nu?
- hur länge har du ridit?
- vad är det bästa med ditt liv?
- hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän?
- vilka bloggar läser du?
- vad tycker du om min blogg?
THIS OR THAT
sommar/vinter
häst/ponny
western/dressyr
fest/hemma kväll
vara ute med sina kompisar/ha en film och mysdag med sin pojkvän
svar:
1. ja de har jag :)
2. har haft hästar i hela mitt liv, så har ridit typ hela mitt liv, men fick min egna första häst när jag var nio, så då börja jag rida mycket :)
3. Min pojkvän & mina underbara vänner :D
4. nio månader
5. mina vänner, mest emelies :)
6. Din blogg e skit snygg!
sommar!
häst (:
western!
hemma kväll :D
bror på, båda är väl ungefär lika bra :)
J U L I A P A R K S J Ö om frågestund!:
1. Varför började du blogga ? 
2. Hur träffades du och din kille ? 
3. Hur lång är du ? :)
svar:
1. Haha vet faktis inte, mina kompisar började så jag tyckte de verka kul :)
2. haha oj. min bästaväns bror var bästavän med ammer, så vi träffades ofta hos dom, o då var vi små och lekte alltid kuddkrig haha, sen så har vi haft olika peridoer där vi snackat och inte, har även vart tillsammans en gång tidigare, sen började jag på samma skola som honom och ja, sen så börja vi snacka och träffas och så :)
3. ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback