alla ♥ans dag

hejhej, sitter hemma och är sjuk, typiskt.. hade utvecklingssamtal imorse, och det gick jätte bra, så jag stanna kvar i skolan efter de, och stannade hela dagen. När jag sluta så tog jag bussen hem med ammer, vi la oss i sängen och kolla på gossipgirl och nu sitter vi framför datan, kanske inte så romtaniskt direkt, men det funkar. Helst hade jkag velat gå på bio idag, men inga pengar & sjuk. Men vi får väl se om vi hittar på något mysigt.
igår : jag o ammer var här hos mig, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men vi låg iaf och kollade på gossipgirl och tog det lugnt för mitt huvud dog, sen tog vi bussen in till stan och jag träffade finaste ingrid, vart sjukt glad eftersom hon idag åker till spanien, men iaf på bussen typ dooog mitt huvud grovt, jag kände mig helt borta jag vet inte vad, och typ var såååhäääär nära på att spy på bt, trodde jag hade migrän men nej. Så jag tog bussen hem till min underbara mamma o myste med henne, sen när jag mådde som värst och skulle lägga mig vart jag så sjuuuukt sugen på något gott, så ställde mig o baka chokladbollar till mig och mamii och somnade runt nio haha :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

Tack så mycket:) Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag:)

2012-02-15 @ 06:26:46
URL: http://izabelleofsweden.blogg.se/
Postat av: Terese

Allt bra?

2012-02-15 @ 10:20:19
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback