stockholm med bästa klassen!

hejhej, sitter och lyssnar på musik och spelar angrybirds, haha. Idag var jag i stockholm med min fina klass, vi var på riksdagen och på historiska museét och det var typ skit tråkigt, men ändå kul. Vi käkade på donken och fick även en liten tid på stan köpte en ny uuuurgullig piercing till naveln för bara 49 kronor, snacka om billigt!
och vid fyra tog vi tåget tillbaka till nyköping, jag var med ammer i någon timme sen så drog jag ut och träffa sara,julian och adde. Adde tagga hem vid sju och då drog vi till ica och köpte pengar till mobilen och sen till coop, där vi satt och cykla på vanlig cykel och träningscykel i en halv timme för att klockan skulle bli åtta så munkarna vart billgare! haha efter det gick jag hem och käka hihi, och nu sitter jag här! :)
och tyvär så har något hänt med min sladd som jag för över bilder med, så ni kanske får se dom en annan gång hihi. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback